Wpływ polityki handlowej na konkurencyjność sektorów gospodarki.
Produkcja, opakowanie oraz oznaczenie to podstawa sprzedaży towaru na rynku. Etykietowanie polega na przyklejaniu na konkretne towary oznaczeń informujących o marce, jakości oraz walorach tegoż produktu. Niezmiernie ważne jest wyrobienie sobie właściwej opinii na temat opisującej nas marki, wówczas kontrahenci rozpoznają jej etykietę i wybierają skonstruowany przez nas towar. Dlatego tak ważne jest posiadanie swojego wskazanego wizerunku oraz etykietowanie produktów należących do jednego fabrykanta. Etykietowanie oznacza stworzony przez nas artykuł oraz nadaje mu pionierski i niepowtarzalny charakter, nie można go pomylić z niczym innym – w tym pomoże ANCHOR. Etykietuje się wszelkie towary spożywcze, odzież, buty, auta, sprzęt agd i tego typu artykuły. Etykietka poza przyciągnięciem klienta do popularnej firmy bądź sklepu informuje nas o fundamentalnych zaletach i funkcjach danego produktu. Etykieta powinna zawiadamiać nas o nazwie fabrykanta, miejscu produkcji, w wypadku produktów spożywczych o wartości odżywczej i terminie użyteczności do spożycia. Jeżeli natomiast gra toczy się o sprzęt elektroniczny, etykieta zawiadamiać powinna oraz parametrach energetycznych i innych zaletach produktu.
1. Aktualności