Możliwość komentowania Historia pieniądza: od barteru do kryptowalut. została wyłączona

Ekonomia keynesowska i jej dziedzictwo.

Okala nas wszędzie. Bilbordy, tv, gazety, Ogólnoświatowa sieć. Reklama bombarduje nas z każdego zakątka. Czy zastawiałeś się w ogóle co to jest reklama. Słowo pochodzi z łaciny reklamo. Jest to miarodajne graficzne, pisemne czy też audiowizualne złączenie informacji z elegantami perswazji. Zadanie marketingu to w głównej mierze nakłonienie nas kontrahentów i odbiorców do zakupu przedmiotów czy też usług. Może także służyć do poparcia akcji społecznych. Niestety większa część przekazów marketingowych łączy się w zasadzie z komercyjnymi korzyściami dla reklamodawcy – sporadycznie dla odbiorcy. Z założenia reklama powinna przedstawiać nam prawdę o danym produkcie. Aby ją zademonstrować, warto wejść na domenę internetową namioty reklamowe. Jakim sposobem wiadomo, tak nie zawsze jest. Ponieważ główną funkcją reklamy jest wykorzystanie naszymi emocjami oraz żonglowanie stereotypami na które jesteśmy podatni. Czasem promuje negatywne wzorce i pobudza nasze konsumenckie żądze. Od czasu do czasu propaguje akcje prospołeczne i zachęca do czynienia dobra. Wypada pamiętać, że reklama uwidocznia wszystko co poprawnie, przysłaniając negatywne strony.

1. Zajrzyj tutaj

2. Przejdź dalej

3. Czytaj dalej

4. Kliknij tutaj

5. Przejdź dalej Zrównoważone inwestycje jako narzędzie zmiany.

Comments are closed.